loading...

نت ران

معرفی انواع اتو استفاده از اتو برای صاف کردن لباس از دیرباز موضوع قابل توجه ای بوده است. انواع مختلف اتو برقی برای صاف کردن لباس کاربرد دارند که نه تنها باعث زیبا نشان دادن لباس می شوند، بل

علی حریرساز بازدید : 50 سه شنبه 24 آبان 1401 نظرات (0)

معرفی انواع اتو

استفاده از اتو برای صاف کردن لباس از دیرباز موضوع قابل توجه ای بوده است. انواع مختلف اتو برقی برای صاف کردن لباس کاربرد دارند که نه تنها باعث زیبا نشان دادن لباس می شوند، بلکه نشان دهنده شیک پوشی و اعتبار افراد هم می توانند باشد. افراد شیک پوش و کسانی که به استایل خود اهمیت می دهند هیچگاه لباس بدون اتو به تن نمی کنند. همینطور در خیاطی ها و برای کمک به دوخت بهتر لباس از اتو کمک گرفته می شود. در این مطلب می خواهیم درباره اتو برقی اتو بخار و نکاتی در این زمینه صحبت کنیم. تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

اتو بخار

یکی از پرکاربردترین انواع اتو، اتو بخار است که برای انواع پارچه ها مورد استفاده قرار می گیرد. علت نامگذاری این اتو دارا بودن یک مخزن آب بر روی دستگاه آن است که با ایجاد بخار آب در زمان اتو کشی باعث کاهش مصرف انرژی و صاف تر شدن لباس می شود. اتوبخار در انواع مختلفی در بازار موجود است و جنس کف آن در هر مدل تفاوت زیادی با انواع دیگر دارد. اتو بخار های قدیمی تر از جنس فولاد و آهن بوده اند. با پیشرفته تر شدن اتو انواع با کف سرامیکی، تفلونی، استیل و تیتانیوم هم تولید شد. آن هایی که از جنس سرامیک و تیتانیوم هستند مقاومت بیشتری در برابر گرما و خراشیدگی از خود نشان می دهند و بنابراین می توان گفت بهتر از جنس های دیگر هستند.

 روی کف اتو بخار منفذ یا سوراخ هایی وجود دارد که بخشی از آن ها خارج می شود در اتوهایی که تعداد این منفذها بیشتر باشد، کارایی بالاتر می رود. میزان بخاری که از اتو بخارهای مختلف خارج می شود با یکدیگر مختلف است و هر چه این میزان بیشتر باشد، نشان دهنده کارایی و قدرت بیشتر اتو است. در زمان خرید و مطالعه مشخصات اتو اصطلاح  stream shot را مورد توجه قرار دهید که نشان دهنده حجم بخار خروجی است.

اتو بخار دستی

تو بخار دستی نوعی اتو بخار است  که محبوبیت زیادی بین خریداران دارد. بسیاری از کسانی که می خواهند خرید اتو بخار انجام بدهند این مدل را انتخاب می کنند. اتو بخار دستی به علت کوچکی، سبکی و راحتی استفاده آن کاربرد زیادی را در منازل و برای استفاده مداوم دارد. با پر کردن مخزن آن از آب و وصل کردن به پریز برق اتو بخار دستی آماده استفاده می ‌شود. با قرار دادن لباس بر روی یک سطح مناسب و کشیدن اتو بخار دستی بر روی لباس می توان با سرعت چین و چروک های آن را از بین برد و لباس مرتب و صاف آماده کرد.

نکاتی که در زمان خرید  اتو باید به آن توجه کرد:

در زمان خرید اتو لازم است به نکاتی دقت کنید تا محصولی خوب و کاربردی تهیه کنید. در ادامه به این نکات اشاره خواهیم کرد.

جنس کفی اتو

یک موضوع مهم که در هنگام خرید اتو بخار باید به آن توجه کنید، جنس کفی آن می باشد. همانطور که گفته شد کفی ها در متریال های متفاوتی ساخته می شوند که شاید بتوان بهترین آن ها را نوع سرامیکی دانست. کفی های سرامیکی برای ایمنی پارچه بهتر هستند و احتمال چسبندگی آن ها به پارچه بسیار کمتر از انواع دیگر است. اتو هایی که دارای زیره هایی از جنس استیل هستند ممکن است در زمان استفاده از پارچه های که در آن ها الیاف نایلونی به کار رفته بچسبند. پس اگر از این نوع اتو ها خریداری می‌کنید در زمان استفاده دقت بسیار زیادی داشته باشید.

قابلیت تنظیم دما

در زمان خرید اتو بهتر است به محدوده تنظیم دمای آن توجه داشته باشید. این موضوع بسیار با اهمیت است و در آسیب رسانی به پارچه یا لباس شما تاثیر گذار است. اگر می خواهید با اتو برقی خود پارچه‌های نازکی مانند حریر را اتو کنید، توجه نمایید که دمای اتو باید بسیار پایین باشد. پس در زمان خرید دکمه تنظیم حرارت اتو را بررسی کنید.

قیمت اتو

شاید بتوان مهم ترین موضوع در زمان خرید اتو را قیمت آن نام برد. اتو های مختلف با توجه به برند و کارایی که دارند قیمت های متفاوتی نیز دارند. هرچه قابلیت های اتو بخار بیشتر باشد قیمت آن نیز بالاتر است. توجه کنید که همیشه بالا بودن قیمت تضمین کننده کیفیت کالا نیست و ممکن برخی فروشگاه ها محصولات خود را با قیمتی بالاتر از قیمت واقعی خود به فروش برسانند. اگر می خواهید یک خرید خوب و مطمئن و با قیمت مناسب داشته باشید پیشنهاد ما به شما استفاده از سایت جاوید کالا می باشد. سایت جاوید کالا انواع مختلف لوازم خانگی برقی را با کیفیت بالا، ضمانت نامه و نازل ترین قیمت در اختیار شما خریداران محترم قرار می‌دهد. با مراجعه به این سایت و مشاهده انواع مدل اتو بخار ها و اتو مسافرتی می توانید آنچه را که مورد پسند شما است به راحتی خریداری کنید.

توجه به موارد فنی اتو بخار

توجه به موارد فنی اتو بخار در زمان خرید خالی از لطف نیست. این موارد عبارتند از توان مصرفی اتو، طول سیم اتصال به برق، قابلیت خاموش شدن اتوماتیک اتو در دماهای بالا، توجه به دکمه های تنظیم دما اسپری آب و توجه به وجود سیستم ضد رسوب در اتو. هرچه دقت خود را در زمان خرید بیشتر کنید محصولی با کیفیت تر خریداری خواهید کرد.

کلام آخر

اتو بخار یکی از وسایل پرکاربرد موجود در منازل است و می توان گفت تقریبا همه منازل یک اتو بخار برای استفاده مداوم خود دارند. اتو کشیدن لباس باعث می شود شیک پوش و مرتب به نظر برسید و همین طور مدل لباس تان بیشتر نمایان می شود. در هنگام خرید اتو باید به مواردی توجه کنید که در طی این مطلب به آن اشاره شد در کنار همه این موارد فروشگاهی که از آن خرید می کنید هم اهمیت زیادی دارد. سایت جاوید کالا یک سایت معتبر برای خرید لوازم برقی خانگی که می توانید با اطمینان محصول موردنظر خود را از آن ها خریداری کنید.

خرید آنلاین و قیمت انواع اتو

برای اطلاع از قیمت انواع اتو میتوانید از فروشگاه جاویدکالا با نشانی www.javidkala.ir مورد نظر خود را انتخاب و براساس نیاز خود اقدام به خرید اینترنتی و آنلاین اتو نمایید. همچنین برای اطلاع از قیمت های به روز انواع اتو میتوانید با شماره های شرکت تماس گرفته و از مشاوره های رایگان کارشناسان جاوید کالا بهره مند شوید.

برچسب ها لوازم خانگی ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
نت ران مرجع تخصصی مقالات آموزشی شبکه و فروشگاه آنلاین تجهیزات شبکه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 191
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 261
  • بازدید ماه : 261
  • بازدید سال : 16,571
  • بازدید کلی : 38,359