loading...

نت ران

معرفی ماشین لباسشویی هیمالیا یکی از اصلی ترین سوالات در هنگام خرید یک محصول این است که آن کالا ساخت کدام کشور است، محصولات هیمالیا تولیدات داخلی هستند و ایرانی محسوب میشوند. شرکت هیمالیا با نیم قرن ت

علی حریرساز بازدید : 92 چهارشنبه 02 شهریور 1401 نظرات (0)

معرفی ماشین لباسشویی هیمالیا

یکی از اصلی ترین سوالات در هنگام خرید یک محصول این است که آن کالا ساخت کدام کشور است، محصولات هیمالیا تولیدات داخلی هستند و ایرانی محسوب میشوند. شرکت هیمالیا با نیم قرن تجربه یکی از برند های معتبر ایرانی در زمینه لوازم خانگی می باشد که در این زمینه یکی از کارهای مهم این شرکت تولید لباسشویی می باشد و یک ماشین لباسشویی با کیفیت را وارد بازار لوازم خانگی کرده است. لباسشویی یکی از اصلی ترین و کاربردی ترین وسایل منزل به شمار می رود، امروزه با پیشرفت روز افزون تکنولوژی، با توجه به محصولات جدیدی که وارد بازار شده است نیازهای روزانه ما برطرف شده است و نیازی نیست وقت زیادی را برای کارهای روزمره صرف کنیم.در این مقاله قصد داریم  قابلیت ها و کاربردهای ماشین لباسشویی هیمالیا را بررسی کنیم.

لباسشویی هیمالیا

انواع‌ ماشین لباسشویی

ماشین های لباسشویی از نظر طراحی و کاربرد به ۳ مدل اتوماتیک درب از جلو، درب از بالا و لباسشویی دوقلو تقسیم شده اند که ماشین لباسشویی هیمالیا از نوع اتوماتیک درب از جلو می باشد. ماشین لباسشویی های درب از جلو از نظر ظاهری، زیباتر و از نظر کاربردی بهتر هستند و امکانات فراوانی دارند و از نظر مصرف آب بهینه تر می باشد.

انواع مدل های ماشین لباسشویی هیمالیا

هیمالیا ۳ مدل ماشین لباسشویی دارد:

۱.مدل تتا

۲.مدل دلتا

۳.مدل تسلا

مزایا و معایب مدل تسلا

در ماشین لباسشویی مدل تسلا دور موتور ۱۴۰۰ در دقیقه میباشد، ۶۶ کیلوگرم وزن دارد و ظرفیت آن ۹ کیلوگرم است که برای خانواده های پرجمعیت مناسب تر است. از قابلیت های این مدل می توان موارد زیر را نام برد:

۱‌.دارای سیستم عیب یابی هوشمند می باشد.

۲.دارای سیستم ضد چروک می باشد.

۳. دارای قابلیت تاخیر در زمان شستشوی  ۱تا ۲۴ ساعت را دارد.

۴‌. دارای ۱۶ برنامه شستشو می باشد.

۵. نمایشگر آن لمسی است.

از معایب مدل تسلا این است که فاقد قابلیت بخارشو می باشد.

مدل دلتا

در لباسشویی هیمالیا مدل دلتا ظرفیت ۸کیلوگرم می باشد که برای خانواده هایی با جمعیت متوسط مناسب است، دور موتور آن ۱۴۰۰ دور در دقیقه است و جزو محصولات کم مصرف است. این لباسشویی ۶۳ کیلوگرم وزن دارد و تمام قابلیت هایی که در مدل تسلا وجود داشت را دارا می باشد.

مدل تتا

در این مدل ظرفیت لباسشویی ۷ کیلو گرم می باشد و وزن آن ۶۰ کیلوگرم است، مدل تتا نیز در رده محصولات کم مصرف هیمالیا به شمار می رود، دور موتور آن ۱۲۰۰ دور در دقیقه است، دارای ۱۲ برنامه شستشو است و قابلیت اضافه کردن لباس در حین شستشو را دارد، صفحه نمایش آن لمسی است.

لباسشویی هیمالیا

قیمت لباسشویی هیمالیا

قیمت یکی از مهمترین فاکتور های خرید یک محصول است. قیمت ها بر اساس کیفیت ساخت محصول، تعداد برنامه های شستشو و ظرفیت لباسشویی متغیر است. هیمالیا یکی از شرکت های اصیل در زمینه تولید لوازم خانگی می باشد و تمام محصولات آن قیمتی متناسب با کیفیت کالا دارد، بنابراین قیمت گذاری آن بسیار منطقی می باشد. شما میتوانید لباسشویی هیمالیا را در فروشگاه لوازم خانگی جاویدکالا با کمترین قیمت در سطح بازار و بالاترین کیفیت خریداری کنید. قیمت ها در این سایت همه روزه بروز رسانی می شود و شما با خیال راحت می توانید خرید خود را انجام دهید.

موتور لباسشویی هیمالیا

یکی از دلایل خرید و محبوبیت ماشین لباسشویی هیمالیا موتور بدون تسمه آن است، در مدل های بدون تسمه، موتور بدون نیاز به تسمه دیگ را به گردش درمی آورد. این قابلیت باعث می شود که علاوه بر راندمان بالا، صدا و لرزش کمتری داشته باشد و مصرف انرژی در آن بهینه باشد. در موتور با تسمه، دیگ وابسته به تسمه به گردش درمی آید.در هر کدام از مدل های لباسشویی هیمالیا موتورها متفاوت می باشد، در مدل ۷ کیلوگرمی از موتور یونیورسال به کار برده است، در مدل ۸ کیلویی آن موتور BLDC تعبیه شده و در مدل ۹ کیلوگرمی موتور LG Direct Drive قرار گرفته است که هر یک کارکردهای خود را دارند.

سرعت دور خشک کن ماشین لباسشویی هیمالیا

هر چقدر میزان سرعت دور در دقیقه در یک دستگاه بیشتر باشد میزان خشک کنندگی آن بالاتر می رود. در ماشین های لباسشویی هیمالیا میزان سرعت دور در دقیقه بین ۱۲۰۰ تا ۱۴۰۰ است.

مصرف انرژی محصولات هیمالیا

شرکت هیمالیا سعی دارد که محصولاتی تولید کند که مصرف انرژی مناسب و پایینی را تولید کند که این امر از نظر اقتصادی به شما بسیار کمک می کند زیرا امروزه از ماشین لباسشویی به صورت روزانه استفاده می شود و اگر مصرف انرژی در آن بالا باشد شما باید هزینه زیادی بابت قبض ها پرداخت کنید. مصرف انرژی این شرکت ++A و +++A می باشد که این رده از مصرف انرژی بسیار عالی است.

امکانات لباسشویی هیمالیا

۱.صفحه کلید ها در لباسشویی لمسی میباشد.

۲.مصرف انرژی آن پایین است.

۳.موتور آن بسیار با کیفیت است.

۴. برنامه شستشوی آن ۱۲ تا ۱۶ مورد می باشد و کامل است.

۵.میتوان در حین شستشو لباس جامانده را اضافه کرد.

۶.سیستم شستشو در آن به صورت هوشمند است.

۷.سرعت چرخش موتور آن ۱۲۰۰ تا۱۴۰۰ دور بر دقیقه است.

برنامه شستشوی ماشین لباسشویی هیمالیا

۱.شستشوی خودکار دیگ

۲.شستشوی با تاخیر

۳.شستشوی سریع

۴.شستشوی لباس کودک

۵.حالت پیش شستشو

رنگ های تولیدی

ماشین لباسشویی هیمالیا دو رنگ سفید و نقره ایی دارد که بنا به سلیقه میتوان انتخاب کرد.

لباسشویی هیمالیا

گارانتی لباسشویی هیمالیا

بعضی ها معتقدند که بعد از خرید محصول دیگر نیازی به شرکت تولید کننده آن نیست و بر این اساس محصولات بدون گارانتی را خریداری میکنند اما در واقع با خرید یک محصول تازه ارتباط مصرف کننده با شرکت تولید کننده برقرار می شود، زیرا هر محصولی که خریداری می شود ممکن است در طول استفاده دارای مشکلاتی شود که نیاز است شرکت تولید کننده از آن حمایت کند. شرکت هیمالیا برای حمایت از محصولات خود و جلب رضایت مشتری محصولات خود را ۳۰ ماه گارانتی می کند.

نتیجه گیری

علاوه بر قیمت و طراحی ماشین لباسشویی، کیفیت همیشه مهمترین فاکتور برای خرید یک محصول است. برند هیمالیا همیشه در تلاش بوده تا کیفیت محصولات خود را بالا ببرد که این امر تا حد بالایی با موفقیت روبرو شده است. فروشگاه جاوید کالا فرایند خرید محصولات را برای خریداران فراهم کرده است. فروشگاه لوازم خانگی جاویدکالا تمام حساسیت ها و دغدغه های خریداران را درک میکند و تمام تلاشش را به کار می گیرد تا خریدی لذت بخش را برای کسانی که قصد خرید ماشین لباسشویی هیمالیا دارند میسر کند.

برچسب ها ماشین لباسشویی ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
نت ران مرجع تخصصی مقالات آموزشی شبکه و فروشگاه آنلاین تجهیزات شبکه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 191
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 49
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 169
  • بازدید ماه : 169
  • بازدید سال : 16,479
  • بازدید کلی : 38,267