loading...

نت ران

علی حریرساز بازدید : 52 چهارشنبه 25 مرداد 1402 نظرات (0)

جهت خرید انواع کود های شیمیایی و ارگانیک از بلای همین صفحه با ما در ارتباط باشید.مواد آلی و مواد معدنی دارای عناصر غذایی و خواص متعددی هستند و خاک نیز برای تقویت و تغذیه گیاه به آن ها نیازمند است.در صنعت کشاورزی کودها از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند و کشت محصول بدون کود دهی و برنامه غذایی عملکرد خیلی پایینی را به بار می آورد .کودها از مزایای زیادی برخوردار بوده و وظیفه اصلی آن ها کمک به حاصلخیزی خاک، بهبود بخشیدن به سطح کیفی گیاهان و افزایش سرعت رشد آن­ها است.کود دارای انواع متعددی بوده که ما در این بخش به ویژگی و کاربردهای هر یک از آن ها اشاره خواهیم کرد تا در زمان خرید کود دچار سردرگمی نشوید. کود کشاورزی مواد طبیعی و غیر طبیعی را شامل می گردد که گیاه برای رشد و پرورش و بارور گشتن به آن نیاز دارد.مزایا کود نه تنها گیاهان و درختان را در بر می گیرد بلکه خاک نیز برای تقویت و بهبود به کود نیاز دارد.با توجه به اینکه جمعیت جهان در حال رشد و افزایش می باشد نیاز مردم هم روز بروز به غذا، پوشاک و محصولات کشاورزی افزایش می یابد. کالاهایی مانند گندم، ذرت، درختان میوه همه برای رشد به مواد غذایی موجود در خاک نیاز دارند و این مواد غذایی نیز از طریق کودها تامین می گردد.

علی حریرساز بازدید : 76 جمعه 15 اردیبهشت 1402 نظرات (0)

اسباب کشی یکی از کارهای طاقت فرساییست که هیچ کسی نمیتواند از زیرش فرار کند، چرا که همه ما یک روزی مجبور به جابجایی به منزل یا محل کار جدید هستیم. حالا در این بین خیلی وقت ها شده که وسایل حساس ما در این جابجایی آسیب ببیند که مقصر کسی نیست جز خودمان! به نقل از سایت ایزی پک بهترین راه برای در امان ماندن خسارات احتمالی از اثاث کشی منزل استفاده از متریال بسته بندی می‌باشد. اینکه این لوازم چه ها هستند را در ادامه مطلب به آن میپردازیم.

علی حریرساز بازدید : 67 شنبه 26 فروردین 1402 نظرات (0)

معرفی فوم بسته بندی شرکت ایزی پک

این فوم بسته بندی به دلیل داشتن خاصیت تراکم سلولی ، به عنوان بهترین عایق برای حرارت ، صدا و رطوبت محسوب می شود.این محصول ترکیبی از پلی اتیلن فشرده و حباب های بسیار ریز هوا می باشد که گزینه ای بسیار مناسب برای عایق بندی می باشد.پلی فوم در بازه دمایی ۳۵- تا ۸۰+ درجه سانتیگراد قابل استفاده ​می باشد خاصیت ضد رطوبت داشته و از نفوذ آب به داخل وسایل بسته بندی شده جلوگیری می کند و همچنین در مقابل عوامل مخرب و خورنده شیمیایی مانند اکسیژن، اسیدهای رقیق و حلال ها مقاومت خوبی از خود نشان می دهد.

علی حریرساز بازدید : 52 شنبه 03 دی 1401 نظرات (0)

چسب پهن یکی از مهمترین ابزارهای هر جابجایی محسوب می‌شود، طوری که همه ما در بسته بندی اثاثیه خانه حداقل دو رول چسب مصرف میکنیم. به همین خاطر همین وسیله کوچک یکی از واجبات هر جابجایی می باشد. در واقع چسب نواری پهن به دلیل چسبندگی بالا برای ایمن سازی کارتن اسباب کشی و پلاستیک حبابدار به کار می‌رود. از چسب پهن نواری به عنوان مستحکم کردن انواع کارتن های اسباب کشی و وسایل بسته بندی استفاده می شود. چسب پهن نواری تولید شرکت ایزی پک با قدرت چسبندگی بسیار بالایی که دارد بهترین گزینه برای بسته بندی می باشد. این محصول کاربردی با بهترین متریال ها و مواد اولیه با کیفیت تولید شده است و گزینه ای عالی برای بسته بندی محسوب می شود. حالا در ادامه بیشتر به توضیح این چسب پهن نواری می پردازیم.

علی حریرساز بازدید : 68 یکشنبه 20 آذر 1401 نظرات (0)

روانشناسی کودک چیست؟

روانشناسی کودک حوزه ای است که در زمینه رشد ذهنی، هیجانی و رفتاری یک کودک کاوش می کند. این رشته سرتاسر سفر کودکان از طفولیت تا پایان نوجوانی را دنبال می کند و به مطالعه رشد شناختی و عقلی آنها می پردازد.

اهمیت درک روانشناسی کودک

سال های نخست زندگی افراد در سلامت هیجانی، اجتماعی و جسمانی آنها نقشی حیاتی دارد. این دوره اثری فراگیر بر شخصیت بزرگسالی افراد برجای می گذارد. پژوهشها نشان می دهند که سال های اولیه کودکی همچنین نقش قابل توجهی در تکامل مغز افراد ایفا می کند. اثرات تجارب اولیه یک شخص هم با والدین خود و هم با دنیای بیرونی به طور عمیقی در رشد آتی جسمانی، شناختی، هیجانی و اجتماعی او دیده می‌شود.

نکاتی برای فهم روانشناسی کودک

فهم نیازهای روان‌شناختی و روانشناسی کودک آسان نیست اما لازم است که این نیازها برطرف شوند. کودکان در مراحل مختلف رشدی به شیوه‌های متفاوتی عمل می کنند. مسلماً یک کودک ۵ یا ۶ ساله نسبت به یک نوجوان رفتار یکسانی ندارد.

پی بردن به و پذیرش علایق کودک، چیزهایی که او دوست ندارد و خصوصیات کلی او (خوب یا بد) کلید یک والد خوب بودن است. زمانی که شما کودکانتان را همانگونه که هستند می پذیرید، آنها احساس امنیت می کنند. در ادامه نکاتی ذکر می‌شوند که به شما در فهم دنیای کودکتان کمک خواهد کرد:

علی حریرساز بازدید : 51 چهارشنبه 09 آذر 1401 نظرات (0)

انواع مشاورۀ پیش از ازدواج

بر طبق رومانوف، انواع مختلفی از زوج درمانی وجود دارد و بسیاری از آنها به صورت کلی در کار با زوجین در هر مرحله ای از رابطه به کار برده می شوند؛ از جمله مشاوره ازدواج.رومانوف می گوید: بسیاری از متخصصین از رویکرد تلفیقی در زوج درمانی استفاده می کنند که بنا به نیازهای منحصر مراجعان، ترکیبی از روان درمانی های گوناگون را شامل می شود.انواعی از روان درمانی که در مشاورۀ پیش از ازدواج به کار گرفته می شوند شامل موارد زیر است:

روش گاتمن در مشاوره ازدواج

روش گاتمن که توسط دکتران جان و جولی گاتمن توسعه یافته، اجرای یک ارزیابی دقیق از هر دو شریک عاطفی و سپس استفاده از یک چهارچوب درمانی برای برطرف کردن تعارضات را دربردارد.هدف این نوع از روان درمانی و توسط کلینیک روانشناسی ، ارتقای کیفیت دوستی بین شما و شریک عاطفی­تان، افزایش صمیمیت و مجهز ساختن شما به مهارت های حل مسئله است تا بتوانید رابطۀ قوی تری را بنا کنید.

علی حریرساز بازدید : 51 یکشنبه 06 آذر 1401 نظرات (0)

کارتن اسباب کشی در بحث جابجایی یکی از متریال موردنیاز و پرمصرف به حساب میاید که عملا بدون این وسیله هیچ کاری نمیتوانید بکنید. به همین دلیل خرید کارتن ضخیم از گذشته برای ایرانیان اهمیت ویژه ای داشت با اینکه خیلی از مردم ما به جای خرید کارتن نو نسبت به تهیه کارتن دست دوم اقدام میکردند ولی بازهم نیاز این وسیله در خانه های ایرانی حس میشد. حالا امروزه با افزایش آگاهی مردم، همه میدانند که خرید کارتن دست دوم برای جابجایی اصلا کارآمد نیست و حتی امکان دارد به اثاثیه شما نیز آسیب بزند. حال در ادامه درباره خرید کارتن ضخیم و علت آن میپردازیم.

علت استفاده از کارتن ضخیم

حالا شاید برای شمایی که اسباب کشی دارید سوال پیش بیاید که چرا نباید از کارتن دست دوم استفاده کنیم؟ یا اینکه کارتن موزی هم کار ما را راه میاندازد چرا باید برای خرید کارتن ضخیم هزینه کنیم؟

جواب به این سوالات بسیار ساده است! به دو دلیل؛ دلیل اول: فرض کنید قصد خرید یک گوشی هوشمند را داشته باشید، آیا گوشی دست دوم میخرید یا نو؟ درست است که در این اوضاع اقتصادی خیلی از مردم به سمت خرید گوشی های کارکرده روی آوردند ولی باز خرید تلفن همراه دست دوم به دل شما نمیشیند زیرا نمیدانید که نفر قبلی کی بوده و چه استفاده ای از این گوشی کرده. شاید سخت افزار گوشی خراب شده باشد و یا یکبار تعمیر شده باشد. در خرید کارتن بسته بندی هم همین بحث دخیل است، شما نمیدانید که نفر قبلی با چه پروتکل هایی وسایل خود را جابجا کرده و یا با آن جعبه چه چیزهایی را بسته بندی کرده. از لحاظ بهداشتی اصلا درست نیست. همچنین شاید کارتن موردنظر شما در اثاث کشی قبلی ضربه دیده که همین امر باعث میشود که استحکام و مقاومت آن کمتر از یک کارتن معمولی باشد و همین امر محکم بود جعبه بسته بندی را از بین می برد.

دلیل دوم: هر چقدر هم برای کارتن اسباب کشی هزینه کنید باز هم به صرفه است!!! چرا؟

اصلا به این فکر نکنید که خرید کارتن اثاث کشی به هزینه های جابجایی شما میافزاید و هیچ فایده ای هم ندارد! این طرز فکر واقعا قدیمی شده. همین الان قیمت ظروف شکستنی میدانید چقدر شده؟ یا از هزینه تعمیرات وسایل زینتی خبر دارید؟ شما کارتن ضخیم میخرید تا از وسایلتان را ایمن کنید، پس هر چقدر که برای این وسیله هزینه کنید بازهم به هزینه تعمیر یا جایگزین وسایل شما نمیرسد. پس این فکر که خرید کارتن خالی به درد من نمیخورد را دور بیاندازید.

خرید کارتن ضخیم

اگر دقت کرده باشید از اول محتوا، کلمه خرید کارتن ضخیم را بارها تکرار کردیم. دلیل آن هم این بوده که شما به اهمیت کارتن ضخیم و معمولی پی ببرید. کارتن ضخیم به چه کارتنی میگویند؟ کارتنی که از ۵ لایه مقوای محکم و مستحکم ساخته شده باشد. کارتن هایی که در گذشته از آن ها استفاده میکردید همه ۳ لایه هستند که تجربه نشان داده با ۳ تا لایه مقوا نمیتوان امنیت اثاث خانه را تامین کرد. به همین دلیل خرید کارتن ضخیم یا همان ۵ لایه را به شما پیشنهاد میکنیم. این جعبه ها با مقاومت بالایی که دارند میتوانند بسته بندی کل خانه شما را بطور کامل پشتیبانی کنند و همچنین ایمنی لوازم را تضمین.

خرید کارتن ضخیم از ایزی پک

کارتن ضخیم و ۵ لایه را از کجا بخریم؟

فروشگاه آنلاین ایزی پک انواع کارتن ضخیم را در اندازه و ابعاد مختلف عرضه کرده تا با توجه به نیازتان یکی از این جعبه های را انتخاب کنید. در داخل هر صفحه از محصول، ذکر شده که هر سایز از کارتن های ایزی پک به درد کدام قسمت از خانه میخورد پس برای آگاهی از این موارد به صفحه کارتن اسباب کشی مراجعه کنید.

تعداد صفحات : 27

درباره ما
Profile Pic
نت ران مرجع تخصصی مقالات آموزشی شبکه و فروشگاه آنلاین تجهیزات شبکه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 188
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 82
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 369
  • بازدید ماه : 1,063
  • بازدید سال : 14,175
  • بازدید کلی : 35,963