loading...

نت ران

علی حریرساز بازدید : 46 سه شنبه 24 آبان 1401 نظرات (0)

معرفی انواع اتو

استفاده از اتو برای صاف کردن لباس از دیرباز موضوع قابل توجه ای بوده است. انواع مختلف اتو برقی برای صاف کردن لباس کاربرد دارند که نه تنها باعث زیبا نشان دادن لباس می شوند، بلکه نشان دهنده شیک پوشی و اعتبار افراد هم می توانند باشد. افراد شیک پوش و کسانی که به استایل خود اهمیت می دهند هیچگاه لباس بدون اتو به تن نمی کنند. همینطور در خیاطی ها و برای کمک به دوخت بهتر لباس از اتو کمک گرفته می شود. در این مطلب می خواهیم درباره اتو برقی اتو بخار و نکاتی در این زمینه صحبت کنیم. تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

علی حریرساز بازدید : 31 شنبه 21 آبان 1401 نظرات (0)

اختلال شخصیت خودشیفته یا NPD چیست؟

NPD یک اختلال شخصیت از خوشه B  است. افراد مبتلا به این دسته اختلالات در مدیریت هیجانات خود مشکل دارند.NPD نام خود را از افسانه ای یونانی گرفته است که در آن شکارچی‌ای به نام نارسیسوس تصویر خود را در استخر آب می بیند و عاشق او (خود) می شود.فرد مبتلا به اختلال شخصیت خودشیفته NPD خودپنداره ای ایده آل گرایانه و احساسی غیر واقعی از برتری خود دارد. این ویژگی ها می توانند نشان دهنده فقدان اعتماد به نفس و احساس عمیق ناامنی باشند که احتمالاً خود شخص از آنها آگاه نیست.

علی حریرساز بازدید : 44 سه شنبه 26 مهر 1401 نظرات (0)

روانشناسی چیست؟

مطالعه علم ذهن و رفتار که می تواند تاثیرات متنوعی روی تفکر انسان و نوع رفتار او و حتی احساسات انسان داشته باشد، روانسناسی نام دارد.در کلینیک روانشناسی عواملی که موجب بیماری روحی در افراد شده است مورد مطالعه و بررسی قرار می گیرد. بهترین کلینیک روانشناسی از مشاوران حرفه ای برخوردار است که به دنبال درمان فرد مراجعه کننده هستند.یک فرد از نظر روحی باید سلامت باشد و سلامت روان فاکتور مهمی در زندگی هر فرد است.سلامت روان روی نوع تفکر و همچنین احساسات فرد و رفتار او با افراد دیگر بسیار تاثیر گذار خواهد بود. فردی که دچار بیماری روحی و روانی باشد ممکن است رای جامعه و خانواده خود خطر ساز باشد.مشکلات روحی نشانه هایی دارند که در صورت مشاهده هر کدام از این ها باید سریعا به یک کلینیک روانشناسی مراجعه کنید. از جمله این نشانه ها می توان به عدم تعادل روحی و بر هم خوردن عادت غذایی، انرژی پایین، بی انگیزگی و مصرف مواد مخدر و سیگار اشاره کرد.زمانیکه فرد به تنهایی با مشکلات خود رو به رو شود ممکن است آسیب های زیادی ببیند به همین دلیل بهتر است به کلینیک روانشناسی مراجعه کرده و مشکل خود را با افراد در بهترین کلینیک روانشناسی در میان بگذارد.افراد بایستی در طول زندگی خود با یک روانشناس و کلینیک روانشناسی در تهران در ارتباط باشند تا درک بهتری از زندگی داشته باشند. درک درست از زندگی می تواند صبر آدمی را در مواجه با مشکلات بیشتر کند. در تخصصی ترین کلینیک روانشناسی افراد چرایی زندگی را می فهمند.بهترین کلینیک روانشناسی دارای افراد و روانشناسان و مشاوران حاذق هستند، اگر فردی بی تجربه و بی سواد برای حل مشکلات روحی و روانی افراد قدم بردارد، ممکن است راه کارهای غلطی را پیش روی فرد مراجعه کننده بگذارد.همه مسائل در سها کلینیک به شکلی عملی انجام می شود و فرد بیمار می تواند با کمک گرفتن از مشاوران با تجربه کلینیک روانشناسی سها درصدد رفع مشکلات خود برآیند.همه نتیجه ها در تخصصی ترین کلینیک روانشناسی در تهران بر حسب علم مدرن و تحقیقات انجام شده روی روان بشر صورت می پذیرد.

علی حریرساز بازدید : 38 پنجشنبه 21 مهر 1401 نظرات (0)

پلاستیک حبابدار ضربه گیر یکی از وسایلی است که تا صحبت از جابجایی منزل، شرکت و یا کالا می‌شود به ذهن همه افراد خطور می‌کند. در اصل هرجابجایی نیازمند استفاده از این ابزار می‌باشد حالا فرقی ندارد که اسباب کشی باشد یا جابجایی بین شهری. حتی ادارات پست و تیپاکس که وظیفه ارسال مرسولات به سراسر کشور را دارند نیز از پلاستیک حباب دار ضربه گیر استفاده میکنند زیرا می‌دانند که بدون این لوازم امکان ورود خسارت به اشیا موجود بالاست. به همین دلیل نایلون حبابدار ضربه گیر یکی از واجبات هر بسته بندی محسوب می‌شود، حال در ادامه به خرید پلاستیک حبابدار ضربه گیر می‌پردازیم.

علی حریرساز بازدید : 42 یکشنبه 17 مهر 1401 نظرات (0)

معرفی پلوپز پارس خزر

در این مقاله می خواهیم به بررسی پلوپز پارس خزر و انواع مدل های آن بپردازیم. پارس خزر شرکت صنعتی تولید کننده انواع لوازم خانگی ایرانی می باشد که بیشتر از نیم قرن سابقه درخشان دارد.این شرکت تولید کننده از سال ۱۳۴۷ تا ۱۳۶۱ با برند پارس توشیبا و از سال ۱۳۶۱ تا امروز با برند پارس خزر و سایا همکاری می نماید و به بازارهای داخلی و خارجی محصولات خود را عرضه می کند.شرکت پارس خزر دفتر مرکزی در شهر رشت دارد و تمام تلاش و کوشش خود را بر روی طراحی و تولید انواع لوازم الکترونیکی و همچنین لوازم خانگی می کند.  این شرکت از سال ۱۳۴۷ برگزاری شده است.  امروز شرکت پارس خزر به عنوان یک شرکت بزرگ ایرانی به فعالیت خود ادامه می‌ دهد. در ادامه به بررسی این مدل از پلوپز می پردازیم.

علی حریرساز بازدید : 42 جمعه 08 مهر 1401 نظرات (0)

تعریف خانواده

سال ها پیش، جامعه خانواده را مجموعه ای از یک زوج متاهل و فرزندان­ آنها یا تمام نوادگانِ یک سالمند یا جد در نظر می گرفت. امروزه، تعریف استاندارد خانواده فراگیرتر است. خانواده واحد اولیۀ اجتماعی است. به علاوه، خانواده به معنای اولیۀ خود می تواند به یک بزرگسال منفرد و فرزندانش، زوج غیرمتاهل و فرزندانشان، زوج هم­جنس و فرزندانشان و یا هر گروهی از بزرگسالان و کودکانی که تحت مراقبت آنان هستند، اشاره کند. برای بسیاری از مردم، دوستان به همان اندازه یا بیشتر از اعضای خانوادۀ زیستی مهم هستند. با این حال، حتی اگر دوستان با هم زندگی کنند، یک خانواده محسوب نمی­شوند.گاهی یک خانواده با هم و در صلح زیر یک سقف زندگی را می گذرانند؛ همچنین ممکن است اعضای خانواده جدا از هم زندگی کنند اما هنوز ارتباط نزدیکی داشته باشند. مثلا والدی که حق حضانت کودک از او گرفته شده، همچنان او را عضو خانوادۀ خود می داند. یا والدینی که طلاق گرفته اند، ممکن است جداگانه زندگی کنند اما در حضانت فرزندشان شریک باشند؛ در این مورد کودک به عنوان بخشی از خانوادۀ هر یک از والدین در نظر گرفته می شود.

علی حریرساز بازدید : 67 چهارشنبه 16 شهریور 1401 نظرات (0)

معرفی فروشگاه لوازم و وسایل اسباب کشی ایزی پک

اگر درگیر جابجایی منزل خود هستید یا قصد دارید که محل کار خودتان را تغییر دهید، علاوه بر باربری یا شرکت اثاث کشی باید به دنبال لوازم اسباب کشی نیز باشید. وسایلی مانند کارتن اسباب کشی که از اهمیت بالایی برخوردارند یا متریال مکملی مانند پلاستیک حباب دار، چسب پهن، بقچه لباس و… حالا اینکه این متریال چه کمکی به ما میکند و خرید لوازم اسباب کشی چه تاثیر در بسته بندی و حمل و نقل اثاث ما دارد را در ادامه به آن می پردازیم.

فروشگاه لوازم اسباب کشی چیست؟

شاید برایتان سوال پیش بیاید که فروشگاه لوازم اسباب کشی چیست و چه تفاوتی با مغازه‌های فروش کارتن دارد؟ اول از همه بگوییم که خرید و فروش کارتن دست دوم در بین ما ایرانی ها باب شده و از زمان های قدیم پدر و مادرانمان کارتن های موزی و جعبه های بسته بندی سوپرمارکت ها را به عنوان کارتن اثاث کشی استفاده میکردند و در پایان جابجایی شاهد آسیب دیدن لوازم خانه مان بودیم. حالا این فروشگاه های لوازم اثاث کشی که هم بصورت آنلاین وجود دارند و هم بصورت حضوری، تاسیس شده اند تا از خسارت های موجود در اثاث کشی جلو گیری کنند، چگونه؟ با ارائه وسایل اسباب کشی درجه یک بازار! این فروشگاه ها با عرضه لوازم اسباب کشی نو و مستحکم سبب شده اند که تمامی پروسه حمل و جابجایی بدون کوچکترین خسارت شکل گیرد. حالا توی این فروشگاه ها چه لوازم بسته بندی اسباب کشی عرضه میشود؟

کارتن اثاث کشی

یکی از مهمترین لوازم اسباب کشی ، کارتن بسته بندی می باشد که همه ما تا حرف از جابجایی پیش میاید سریعا به دنبال تهیه کارتنی تحت عنوان کارتن اسباب کشی میگردیم. این فروشگاه ها آمدند تا از خرید کارتن دست دوم جلوگیری کنند تا بحث اثاث کشی هم مانند سایر اصناف آداب مناسب خودش را داشته باشد. ببینید، کارتنی که مناسب جابجایی و اثاث کشی نباشد، بی شک در روند حمل و نقل مشکل ایجاد میکند. یا به اثاثیه ای که داخل کارتن وجود دارند آسیب میزنند یا حمل آن توسط نیروهای حمل بسیار سخت میشود چرا که این کارتن ها مناسب برای جابجایی نیست! به همین خاطر هست که فروشگاه لوازم اسباب کشی برای هرچه بهتر شدن پروسه جابجایی تاسیس شد.

پلاستیک حبابدار

پلاستیک حباب دار یکی دیگر از وسایل اسباب کشی محسوب میشود که در گذشته فقط در ادارجات پست و حمل و نقل استفاده داشت ولی امروزه به دلیل وجود وسایل گران قیمت و عتیقه جات در هر خانه، مردم ایران کم کم این متریال را به عنوان عضو ثابت اثاث کشی در نظر گرفتند. این ابزار با استحکام و مقاومتی که حباب های آن برایش ایجاد کردند سبب شده تا خیلی از افراد نیاز استفاده از این وسیله را حس کنند و برای جابجایی خود به فروشگاه لوازم اسباب کشی جهت تهیه آن، مراجعه کنند.

چسب پهن

چسب پهن هم یکی دیگر از لوازم بسته بندی اسباب کشی محسوب می شود که جهت ایمن سازی کارتن اسباب کشی و پلاستیک حباب دار از آنها استفاده میشود. به همین روی این وسیله اسباب کشی بطور غیر مستقیم یکی از مهمترین متریال بسته بندی به حساب می‌آید. جالب است بدانید که چسب پهن هم انواع مختلفی دارد، مثلا چسب پهن شفاف، کریستال، کاغذی، رنگی و حتی خود ما در ایزی پک هم چسب مخصوص با برند ایزی پک تولید کردیم. پس حتما یک دلیلی داشته که این همه برند و مدل های مختلف از یک ابزار عرضه شده! ببینید شما در یک اسباب کشی ساده، حداقل دو رول چسب تمام میکنید و به چشمتان هم نمیاید که این وسیله اسباب کشی چقدر میتواند در بازدهی بسته بندی شما تاثیر بزارد. به همین خاطر است که ما در فروشگاه لوازم اسباب کشی ایزی پک انواع چسب پهن را ارائه دادیم تا ایمنی لوازم شما تضمین شود.

بقچه لباس

بقچه لباس زیپدار که همه ما برای نگهداری البسه خود از آنها استفاده میکنیم، یکی دیگر از وسایل اسباب کشی محسوب میشود که میتوانید برای جابجایی پوشاک خود از آنها استفاده کنید. بقچه لباس علاوه بر جای دادن پیراهن و لباس، میتواند متریال مناسبی برای جابجایی خرده ریزهای داخل کمد و لوازم آرایشی بهداشتی نیز باشد. فروشگاه های اسباب کشی با دانستن این نکات بقچه زیپدار را در سایزهای گوناگون عرضه کردند تا بتوانید بهترین بسته بندی و جابجایی ممکن را داشته باشید.

خرید آنلاین انواع لوازم اسباب کشی

در  فروشگاه اسباب کشی ایزی پک تمامی این متریال با تنوع بالا عرضه شده است تا شمایی که اثاث کشی دارید و یا قصد بسته بندی اثاثیه منزل را دارید، خیلی راحت و با ایمنی بالا این کارها را انجام دهید. همچنین ایزی پک با تولید لوازم اسباب کشی با متریال درجه یک کارخانه ها، یکی از بهترین و با کیفیت ترین محصولات اثاث کشی را درون خودش جای داده و با هدف بالا بردن راندمان بسته بندی و رعایت استانداردهای ایمن سازی توانسته تمامی وسایل اسباب کشی موردنیاز بازار را در فروشگاه خودش جای دهد. همچنین با ارسال رایگان سعی کردیم تا تمامی افراد از هر کجای ایران، در سریعترین زمان ممکن مرسولات خود را درب منزل تحویل بگیرند تا همه مردم ایران زمین شاهد یک جابجایی استاندارد و اصولی باشند. در ضمن ارسال مرسولات به شهر تهران دوساعته به دستتان میرسد!

تعداد صفحات : 27

درباره ما
Profile Pic
نت ران مرجع تخصصی مقالات آموزشی شبکه و فروشگاه آنلاین تجهیزات شبکه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 188
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 90
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 377
  • بازدید ماه : 1,071
  • بازدید سال : 14,183
  • بازدید کلی : 35,971