loading...

نت ران

علی حریرساز بازدید : 85 چهارشنبه 02 شهریور 1401 نظرات (0)

معرفی ماشین لباسشویی هیمالیا

یکی از اصلی ترین سوالات در هنگام خرید یک محصول این است که آن کالا ساخت کدام کشور است، محصولات هیمالیا تولیدات داخلی هستند و ایرانی محسوب میشوند. شرکت هیمالیا با نیم قرن تجربه یکی از برند های معتبر ایرانی در زمینه لوازم خانگی می باشد که در این زمینه یکی از کارهای مهم این شرکت تولید لباسشویی می باشد و یک ماشین لباسشویی با کیفیت را وارد بازار لوازم خانگی کرده است. لباسشویی یکی از اصلی ترین و کاربردی ترین وسایل منزل به شمار می رود، امروزه با پیشرفت روز افزون تکنولوژی، با توجه به محصولات جدیدی که وارد بازار شده است نیازهای روزانه ما برطرف شده است و نیازی نیست وقت زیادی را برای کارهای روزمره صرف کنیم.در این مقاله قصد داریم  قابلیت ها و کاربردهای ماشین لباسشویی هیمالیا را بررسی کنیم.

علی حریرساز بازدید : 39 شنبه 29 مرداد 1401 نظرات (0)

در طی یکی از جلساتی که با یکی از بیمارانم داشتم، او لحظه‌ای مکث کرد و سپس گفت مسئله ای هست که می خواهم با شما مطرح کنم. او به پایین نگاه کرد، نفسی کشید و سپس مستقیم به من نگریست: من مسئله ای دارم که قبلا راجع به آن صحبت نکرده ایم. شب گذشته هنگام شام، مانند همیشه، من به طور بسیار دقیقی متوجه بودم که شوهرم با صدای بلندی غذا میخورد. همیشه تلاش می‌کنم آن را نادیده بگیرم اما امکان پذیر نیست. من فکر می‌کنم این وضعیت در حال بدتر شدن است. من می توانم هورت کشیدن و صدای به هم خوردن لب ها (ملچ مولوچ کردن) را بشنوم و این حالم را به هم میزند.

پس از مدتی، فقط دلم می‌خواست لیوانم را توی صورت همسرم خورد کنم. من از انجام دادن این حرکات تصاویر ذهنی دارم و این فقط در مورد همسرم نیست. من از نشست هایی که می‌دانم در آن‌ها خوراکی سرو خواهد شد به همین دلیل اجتناب می کنم. صدای جویدن برایم قابل تحمل نیست. شاید این مسئله از لحاظ حرفه‌ای نیز به من آسیب زده باشد. اگر مجبور باشم در نشست هایی حضور پیدا کنم، آن قرار برایم یک کابوس خواهد بود.

علی حریرساز بازدید : 31 یکشنبه 23 مرداد 1401 نظرات (0)

معرفی کارتن اسباب کشی

کارتن اسباب کشی یکی از مهمترین متریال موردنیاز برای هر اسباب کشی محسوب می‌شود که هر کسی با هر سبک زندگی، قبل از شروع بسته بندی اثاثیه منزل به دنبال خرید کارتن اسباب کشی می‌رود. حال اصلا چرا این جعبه‌های بسته بندی این قدر برای پروسه جابجایی حائز اهمیت است؟

اول از همه بدانید که هر کارتنی مناسب برای اثاث کشی منزل نیست! درست است که ما از قدیم‌الایام از کارتن‌های موزی یا دست دوم استفاده می‌کردیم ولی امروزه با تولید انبوه کارتن های ۵ لایه و مستحکم پیروی از روش‌های سنتی و خرید کارتن خالی اسباب کشی آن هم دست دوم کار منتطقی نیست. حالا در ادامه بطور کامل کارتون اسباب کشی را برای شما میشکافیم و دلایلی که نباید از جعبه بسته بندی دست دوم استفاده کنید را توضیح میدهیم.

علی حریرساز بازدید : 37 یکشنبه 16 مرداد 1401 نظرات (0)

روانکاوی چیست؟

روانکاوی که با عنوان «گفتگو درمانی» نیز خوانده می شود، نوعی درمان بر پایۀ نظریات زیگموند فروید است؛ کسی که بارها «پدر روانکاوی» نامیده شد. فروید روش درمانی خود را با بیمارانی گسترش داد که به درمان های روانشناختی و مشاوره روانشناسی یا دارویی موجود در آن زمان پاسخ نمی دادند.

فروید باور داشت که انواع مشخصی از مشکلات ما از افکار، احساسات و رفتارهایی ناشی می شوند که عمیقاً ریشه در حیطۀ ناهشیار ذهن دارند. از این رو، «اکنون» به وسیلۀ «گذشته» شکل می یابد؛ یعنی رفتارهای کنونی فرد از تجارب اولیۀ کودکی او نشأت می گیرند.

علی حریرساز بازدید : 40 پنجشنبه 06 مرداد 1401 نظرات (0)

معرفی یخچال فریزر پاکشوما

یخچال فریزر پاکشوما در صنعت لوازم خانگی یکی از پرکاربردترین محصولات است بنابراین در هنگام خرید باید به تمام قابلیت های آن توجه کرد زیرا یخچال فریزر جزو وسایلی است که با توجه به قیمت بالای آن نمی توان هر ساله آن را عوض کرد. یخچال و فریزر پاکشوما  به عنوان نمونه ای قدرتمند و تولید داخلی در بازار به خوبی به فروش می رسد و بسیار طرفدار دارد. برند پاکشوما با استفاده از تکنولوژی های روز در محصولات خود توانسته است گام به گام با قوی ترین رقیب های خود حرکت کند.

علی حریرساز بازدید : 73 جمعه 31 تیر 1401 نظرات (0)

سکس تراپی یا درمان جنسی نوعی از گفتگو درمانی است که به منظور کمک به افراد و زوج ها در برطرف سازی عوامل طبی، روانی، شخصی یا بین فردی که بر رضایت جنسی اثر می گذارند طراحی شده است.هدف این درمان این است که به افراد کمک کند تا از چالش های جسمانی و هیجانی عبور کنند و به رابطه رضایت بخش و زندگی جنسی خوشایند دست یابند.بدکارکردی جنسی مسئلۀ رایجی است. در واقع ۴۳ درصد زنان و ۳۱ درصد مردان گزارش می کنند که انواعی از بدکارکردی های جنسی را در طول عمر خود تجربه کرده اند. این نواقص عملکردی می تواند شامل موارد زیر باشند:

    علی حریرساز بازدید : 45 سه شنبه 21 تیر 1401 نظرات (0)

    بقچه لباس چیست و به چه درد ما میخورد؟ همه ما در خانه‌هایمان از بقچه لباس جهت نگهداری البسه خود استفاده میکنیم و همین وسایل مصرفی میتوانند ایمنی لباس های ما را در اسباب کشی حفظ کنند. بقچه زیپدار که در رنگ ها و سایزبندی های متنوع ارائه شده است میتواند نیاز شما را در رابطه با یک جابجایی ایمن برطرف سازد، چگونه؟ در ادامه توضیح خواهیم داد.

    تعداد صفحات : 27

    درباره ما
    Profile Pic
    نت ران مرجع تخصصی مقالات آموزشی شبکه و فروشگاه آنلاین تجهیزات شبکه
    اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 188
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 87
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 374
  • بازدید ماه : 1,068
  • بازدید سال : 14,180
  • بازدید کلی : 35,968